Bilder.

Här kommer äntligen bilderna från besöket i stuben, de som skulle varit med i förra inlägget.



På promenad i Stuben en solig Decemberdag, och utsikten är det inget fel på heller ;)




Fixar inte gud snöfall får man göra det själv...




Vet inte vad jag tittar på men det måste varit något kul....




Dags för mat!




Felix gillar också solsken i Stuben, men titta där är jag ju med igen...




Felix tar ett dopp i pudret.




Gick inte lika bra när jag försökte...




Bilden talar ju för sig själv, Tjabo steker!




Leka i snön är alltid lika kul!




Lite smygreklam åt K2... Fast det är dom värda så grymma som dom är.




"Claim it" på toppen av stuben.




Laddar inför ett fint puderåk, det första denna underbara dag.




Just ja! VI åkte lite skidor med den dagen. Felix fångade ögonblicket rätt bra måste jag säga.




Och upp igen...



Nästa åk var inte dåligt det heller.




Felix är framme med kameran igen, och som vanligt gör han ingen besvikan med bilden.

Kommentarer
Postat av: Britta

Suveräna bilder killar. Ni är ju riktiga proffs. Men miljön bidrar väl till det goda resultatet antar jag. Kram mamma.

2009-12-19 @ 15:10:25
Postat av: stoffe

wow!coola bilder.jag har läst din blogg,och bilderna är så häftiga!längtar tills jag ska åka snowboard/stoffe[:

2010-01-19 @ 21:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0