Seg dag.

Idag är en seg dag.... Halv taskigt väder och allmänt seg bara. Ingen kul ny info att komma med för tillfället så jag slänger upp ett litet Photoshoparbete jag pulat med. Ska dock uppdatera med lite andra bilder så fort jag har med material. Bilderna är tagna av Felix.



Annars rullar allt på som vanligt. Väntar på det fina vädret. Men det ska tydligen komma imorgon så hoppas knäna har repat sig något då så man kan kliva på puderskidorna igen.

Det är dagar som dessa man vill att du ska vara här så man har någon att göra ingenting med... Saknar dig Emelie... Massor! Men om mindre än 2 månader ses vi igen :D

Dagens låt: "30 Seconds To Mars - The Kill"

Over and out, Peace!

Kommentarer
Postat av: mli

jag saknar dig med älskling! MEST! du är bäst<3<3

2009-12-13 @ 17:24:19
Postat av: Kalle the great skimaster

Ser ashärligt ut du! Jobbar ni där nere under tiden eller har ni sparat?



P.S. Böj på knäna ;)

2009-12-29 @ 01:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0