Nya Pjök.

Det har inte blivit så mycket åkning sen sist jag skrev på grund av sjukdomar och skador. Först åker man på en rejäl förkylning med tillhörande feber och allmän värk i kroppen… när det släpper säger benen upp sig i någon form av benhinneinflammation. En riktig höjdare då man inte ens kan ta sig ner för en trappa utan att det känns som att smalbenen ska explodera… detta ha lett till endast två dagars åkning sedan förra inlägget. Jag antar att det här är baksidan med att åka skidor 5-6 dagar i veckan… Det positiva är ju att man hinner med andra saker när man inte kan åka. Till exempel leta boende till Emelie och Josefin som kommer om 5 dagar, gå till apoteket och köpa diverse läkemedel för att bota det som man dragit på sig, köpa nya pjäxor efter som de gamla är en av anledningarna till att man har smalben som känns som falukorvar eller se 3 säsonger av Family Guy följt av typ alla skidfilmer som hårddisken kan erbjuda…

 

Torsdag blev pjäxfixardag. Efter att ha sprungit runt i alla butiken som finns i hela St. Anton i tisdags och provat i stort sett alla pjäxor som finns hittade jag ett par som kändes bra. Så igår var jag och bakade inneskon och formade sulor, så nu går jag bara och väntar på att benen ska bli bra så jag kan få testa dem. Det slutade på ett par extremt fula med otroligt sköna Full Tilt pjäxor, Seth Morrison Pro Modell. De är så fula att de näste blir coola…

 

 

 

Men trots många vilodagar fick vi en riktigt fin dag mitt i allt där vi lyckades få några riktigt fina bilder med oss hem.

 

Slänger iväg en liten flygtur i den nyfallna snön.


 

Litet PhotoShop-arbete med bilder tagna under dagen.


 

 

Över Och Ut, Booooom!


Kommentarer
Postat av: Britta

Halloj, va bra att du har köpt nya pjäxor nu. Dom ser ju cooooola ut tycker jag. Hoppas benen kryar på sig så du kan åka igen. Sköt om dig och ha det bäst. Puss och kram.

2010-02-06 @ 17:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0